The True Truth

Alla inlägg under september 2012

Av Haylie Tn - 25 september 2012 22:22

Heeejsaaaaan mina kära tisdags läsare <3
Min dag har varit toppen! Min försäljning har gått mkt bra som vanligt o troligt bra som tusan! Får åka bil men min chef var dag nu, han kör o hämta, bättre så kan man nt ha elr hur? Hehe, så jvl snygg oxå! Aya, jag e på väg hem just nu o är helt genom blöt, nt alls roligt xD men men, hur har er dag varit? Tell me by writting a cmt or call me, u knw my number right? ;)) cya!

Av Haylie Tn - 24 september 2012 23:56

Hello Yaaa :)

Idag? Joo, jobb som vanligt o dt gick förskottan bra även i dt fula regniga vädret. Det blec ett 11ab idag totalt, nå utöver budgett! :)) blev körd t stationen av min chef o vi stack t Burger King o åt hamburgare, han bjöd på dt oxå. Schysst manager va? :)) och min chef e så JÄVLA snygg så dt nt e sant! Fyfaaaan hehe ^^ aya, nu e man på väg hem o längtar sig in i dt varma huset!

Shullelu cya! ;)

Av Haylie Tn - 24 september 2012 10:22

Halleluja :))
Monday mornin huh? Äntligen är dt sista veckan på månaden och sista veckan innan jag flyttar in på min egen lägenhet! Fan vad man längtar och om 12 dagar kmr jag att se mamma i Sverige, kan dt blir bättre? Hohiho

Nu e dags att rullar till jobbet, money rollin rollin ^^

Cya! ?

Av Haylie Tn - 23 september 2012 19:44

Ulla ullla bulla :))
Fyfan, mätt o belåten med pasta o carbonara till middag. Nu sitter alla vi framför TVn o sina mobil telefoner :)) jag kikade o testade om min jacka o fann att min jacka är två lager, jag kan ha jackan som vinter, hörst och vår :)) sommar e ensa season jag nt kan ha men dt har jag gott om ;))

Bara mer ön en vecka kvar så flytta jag t dt nya lägenheten! Böst o gött, härligt! :))

Va ska man hitta på nu? ^^

Av Haylie Tn - 23 september 2012 16:40

Walla, vilken shopping dag xD Rune köpte t sig en jacka, lång tröja, skjorta, tröja och Charlie köpte en skjorta o en jacka och JAG däremot köpte en Peak Performans jacka inför vintern! Vandrade runt i Väla, tänkte köpa ett par låga skor men låga converse i vin röd finns nt o ett par andra vanliga svarta skor. Ash dt blev inget i slutet xD men nöjd med jackan! Shit så mkt man vill o kan köpa när man jobba o har lön xD aya aya. Nej men nu måste man spara annars blir dt ingen vn resa! ^^ ay ay kapten!

Av Haylie Tn - 23 september 2012 13:04

Oi oi oi, vart har min morgon blogg inlägg tagit vägen? Haha, jag har nt gjort ngt för igår somna jag nt förrän 2-3 på natten sen vakna jag t förrän 11 på morgonen. Satte igång spisen o sedan ätit lunch med brushans familj. Nu e vi alla på väg till Malmö loppis, då ska vi se va vi kan handla t oss där nere xD

Av Haylie Tn - 23 september 2012 13:04

Oi oi oi, vart har min morgon blogg inlägg tagit vägen? Haha, jag har nt gjort ngt för igår somna jag nt förrän 2-3 på natten sen vakna jag t förrän 11 på morgonen. Satte igång spisen o sedan ätit lunch med brushans familj. Nu e vi alla på väg till Malmö loppis, då ska vi se va vi kan handla t oss där nere xD

Av Haylie Tn - 23 september 2012 01:10

This gonna be an alright I understand night!

Nothing more to say, all I could say, I probably did. Nothing more to wait cuz I all could do, I probably did. Nothing more to feel cuz feelings are probably something I already have.

Cuz this night ended this way, that's why I understand once and for all, just from tonight!

As my tatoo usually makes me remember; life there r no ends when we still living, there wilm always b a new way open to go, that's y don't fall down and keep going n u will find the way u felt like right. Never give up and keep flying, norhing is impossible!

Ovido - Quiz & Flashcards