The True Truth

Alla inlägg under september 2012

Av Haylie Tn - 27 september 2012 23:24

Make the time go faster so I can get the hell out of my thoughts n heart! Just make the time fly away n take my feelings with the wind so far away that I never can reach it ever again!

The distance doesnt matter, it just an easy way but if we see it as an impossible way then it will turn out to be complicate! Can we see each other? Can we talk with each other? Do we love each other? Then nothing is hard to try!

I miss You!

Av Haylie Tn - 27 september 2012 22:50

Ulla ulla :))
Sitter i kontoret o lyssna på klubb musik, helt otroligt vilket härligt jobb man har! :)) hann egentligen med tidigare tåg hem men ba för hjälpa the boss med den fina tavlan så missa man tåget men i för sig är dt ju ok hehe, snygge snygge minsann :)) aya, snart ska man dra t tågstationen o åka me tåget hem. O som vanligt kmr man dega direkt på sängen. Imorg blir dt fan freaky friday!!! Ayeahoooooo ^^ hugs <3

Av Haylie Tn - 27 september 2012 10:39

Godmorgon kära tordags längtande läsare, visst längtar ni till helgen? Vi är minsann bara ett steg därifrån ^^ idah är vädret ganska lugnt o snart kmr jag t min egen lilla lägenhet :)) idah kmr även lönen in! Oi oi oi yaaa ^^ anyway, fighting!

Va ska ni hitta på i helg? Såg på nätet att dt är FR disco i hbg på lördag :)) för er som nt vet, dt är asiatisk disco som arrangeras av Friedrice! Ska man gå? ^^

Av Haylie Tn - 26 september 2012 23:31

I'm just too used to have someone to talk. It's hard to find someone who is so easy to talk with n with everything. It just went so well until all that happen! Why??? I want to talk with u but now that it looks like this, just somebody, call me!!!!

Av Haylie Tn - 26 september 2012 23:12

Tjena allow :))
Idag är dt en toppen dag! Dt regna men ändå gick dt bra med jobbet! Man fick minsann veta vad lönen för Augusti månad var och dt var utöver mina förväntningar! Och så fick man oxå veta att för September månad har jag 90% bra kvalite där jag får i snitt betyg från kunderna mellan 8-10! Nöjda kunder har jag minsann! Idag fick jag även hjälte priset för gårdagen då jag kämpade och fick så många kunder! bilden nedan ;)) Ay ay maaan ^^

Av Haylie Tn - 26 september 2012 14:13

Just ate lunch, it was pasta carbonara today. Walla, hur ska man nu klara sig på fältet. Är allt för mätt, borde nog nt ätit. Ouff... Dööööööööö

Idag blir dt revolution!

Av Haylie Tn - 26 september 2012 11:00

Goodmornong mina kära läsare för den regniga onsdag, trist elr hur?
Igår natt slopade man ihop ögonen med saknat. Idag vaknar man med huvudvärk, brist på lite sömn oxå xD aya, idah e dt mitten av veckan, halvvägs till helgen o snart halvvägs in t min egen lägenhet, längtar! Nu e jag på väg t Malmö för att kriga på fältet igen, fighting! ;)

Av Haylie Tn - 26 september 2012 00:27

Four days have passed from the last time we talked. It feels empty n sadness from missing. I thought I can easy forget about n no longer miss u at night but tonight, my thoughts still remind me about hearing ur voice.

I do miss You!

Ovido - Quiz & Flashcards