The True Truth

Alla inlägg under oktober 2012

Av Haylie Tn - 31 oktober 2012 23:47

Ah, ikväll bli dt minsann två inlägg innan lägg dags ^^ Happy Halloween förestän ;)) inte nog med dt så fick jag även svar från mystiska Mr.A vilket va länge sen ^^ trodde han försvann men han kom tbx med många nya låtar till mig :)) om ni undra vem dt e jag talar om så kan jag ba säga dt e en mystisk kille med bra vietnamesiska låtar samt okänd xD tack för låtarna Mr.A ;)) ...

Ne, nu e dt lägg dags, cya yao hugs ^^

Av Haylie Tn - 31 oktober 2012 22:20

Anjo Anjo Ppls <3
Hur har er mitten vecka varit? ^^ min har varit ubderbart faktis. Hade bra försäljning dag o samtal med min snygge chef. Han tyckte jag gjorde bättre resultat på varma än kalla. Vilket e bra :)) nu ska man vänta på buss jävel sedan hem o njuta av middag tsm med mina föräldrar. Gott :D

Today I made 12,5 plays! What it means? Hohiho yeah duuuuh ^^

Av Haylie Tn - 31 oktober 2012 10:09

Godmorgon alla kära mitten veckas läsare ^^
Idag mår jaag underbart bra! Pappa kom t Sverige igår precis som planerat :)) nu är alla i familjen samlade i Sverige som innan :)) bättre kan jag nt må ^^ idag har jag känsla för revolution xD aya ska iväg t jobbet nu :))

Ska man dra på fest på fredag? Vill gärna va hemma med mamma o pappa ist! Lets see ^^

Av Haylie Tn - 30 oktober 2012 10:11

Oi oi oj hallo ^^
Förlåt jag nt bloggat på ett tag, trodde jag hade försvunnit va? Haha no no no way xD jag har bara varit lite ganska upptagen bara ^^ hade värsta huvudvärkeb igår då pappa nästan inte kunde åka med flygbiljetten från vietnam plus min biljett e detsamma. Så idag fick ännu besväret att ringa dem o fixa min biljett o pappas. Får se vilka svar jag kommer får från bolag skitet. Ash, just nu e jag på väg t jobbet. Mamma e på väg t köpenhamn för att hämta upp pappa. Snart e han i Sverige :)) snart e hela familjen här :)) hoppas dagen åker förbi fort o att jag slutar tidigt! Cyao pppls hugs <3

Someone wanna party on friday?

Av Haylie Tn - 26 oktober 2012 11:11

Måste hitta tbx mig sj för att kunna klara att levrera med samma o bättre resultat! Fighting last day!!!

Av Haylie Tn - 25 oktober 2012 23:08

Snöar dt på allvar?
Iskallt som freaking kyl jvl!
Wtf dt e bara höst maaan!!!
Vill hem t mitt ljuva sköna o varma hem!
Come on innan mina fingrar dör av kylan.
Brzzzzzzzzz :(((

Av Haylie Tn - 25 oktober 2012 10:57

HejsaaaaaaN ;)
Just nu e jag på tåget på väg till jobbet. Så trött jag är. Vilket jvl jobb jag hjorde igår. Sålde bara 3plays totalt när klockan var redan över 19.00 Hade bara 2timmar kvar o va så jvl lessen. Ringde upp min coach o han peppade upp mig o fick mig att bli så jvl glad o tbx med självförtroende! Därefter bara BOMB ett 3play o 3play o 3play. Totalt 9ab på 1,5timme :)) totalt 12ab igår. Idag blir det verkligen revolution! Fighting Haylie!!! ^^

Av Haylie Tn - 24 oktober 2012 10:34

Allokiloooo ^^

Vilken morgon med mat och te :)) just nu ståt jag o vänta på tåget t jobbet :)) igåt gick dt nt så bra men idag ska jag fan se till o göra revolution! Fighting ^^

Ovido - Quiz & Flashcards