The True Truth

Alla inlägg under oktober 2012

Av Haylie Tn - 18 oktober 2012 23:22

Hallelulaaa ^^
Har en torsdag varit som planerat? Min torsdag ha varit riktig bra, lärt mig oerhört mkt! Snackade en hel del med min manager o nu på lördag ska vi ju åka alla tsm t Göteborg o köra paintball o bo i ett spa hotell hela Key Solutions företaget! Härligt! Alla vi skulle samlas i Malmö lördag morgon halv 9 o då skulle jag behöva vaknar 1,5timme tidigare o bara för dt tänkte min chef sj ut att boka ett tågbiljett så att jag sj direkt åker från landskrona t gbg ^^ gött!

I will stay here n fight for my future cuz this is the best job with the best ppls in the company! Just löve it!

On my home now so cya n good night my readers <3 hugs!

Av Haylie Tn - 18 oktober 2012 10:45

Godmorgon mina torsdags läsare, snart är vi på väg in till helgen, gött elr hur? ^^
Jag e på tåget på väg t jobbet, vf känns dt som man mår bättre inombords just nu?
Weird men bra! ^^
Är dt en vanlig torsdag för er oxå med skola el jobb? Kanske ngt annat mer intressant för er torsdag än min? Tell me ;)) cya hugs <3

Av Haylie Tn - 18 oktober 2012 10:44

Godmorgon mina torsdags läsare, snart är vi på väg in till helgen, gött elr hur? ^^
Jag e på tåget på väg t jobbet, vf känns dt som man mår bättre inombords just nu?
Weird men bra! ^^
Är dt en vanlig torsdag för er oxå med skola el jobb? Kanske ngt annat mer intressant för er torsdag än min? Tell me ;)) cya hugs <3

Av Haylie Tn - 18 oktober 2012 10:43

Godmorgon mina torsdags läsare, snart är vi på väg in till helgen, gött elr hur? ^^
Jag e på tåget på väg t jobbet, vf känns dt som man mår bättre inombords just nu?
Weird men bra! ^^
Är dt en vanlig torsdag för er oxå med skola el jobb? Kanske ngt annat mer intressant för er torsdag än min? Tell me ;)) cya hugs <3

 
Av Haylie Tn - 17 oktober 2012 22:27

Ännu en komentar från Mr.A Jaa, gott folk jag vet nt vem dt är xD Mr.A du fick svar för din komentar, dt kan fu se till höger om min blogg sida genom att klicka in p din egen komentar ;)) glöm nt att ibland kina förbi o skicka ett par fler låtar ;)) ty cya hugs!

Av Haylie Tn - 17 oktober 2012 22:14

Hej mina kära läsare? Haft en bra dag? Jag har haft en underbar bra dag! Min andre dag sälja LAN. Hade nt bara en bra privat samtal med cheferna, hade även en riktig intressant o nyttig o bra samtal med min head coach! Därför har jag bestämt att stanna för detta jobb för dt kmr absolut vara dt bästa! Fighting!!!

Av Haylie Tn - 17 oktober 2012 13:51

Jaaa, man kom t kontoret o idag fick vi fin besök. Chef för Tele2 besökte vårt kontor tsm med vår huvud chef från Key Solutions :)) alla vi kollegor körde painting :)) vi alla hade privata samtal med de två huvud chefer. Chefen för KS sa att han hade hört en del om mig o hade förväntningar vilket jag över uppnådde hans förväntningar. Så dt lät riktig bra :)) aya, arbetsdagen börja sjukt bra! Köööör idag Haylie!!! Fighting ^^

Av Haylie Tn - 17 oktober 2012 09:57

Godmorgon gott folk!
En skit morgon start där en jvl kund ribgde igår o ville ha 4G o bestämde tid idag o sedan visade sig han ska lämna sitt barn t sjukan o han ville nt ha 4G mer utan ville ist klaga, liksom wtf slösade bort min tid på detta skitet! Blir sen till morgon mötet för detta e förjävligt! Ska fan aldrig mer boka tid med kunder, fuck dom!

Igår var helt förvirrad va jag skulle göra med jobbet. Pratade me mamma o dt visade sig mamma o pappa ha rätt. Allt har sitt pris. Jag jobba lite längre tider men jag har ett bra fast minimum lön vilket kan hööjas bara så jag vill o får tar ut mina lediga dagar helt på helger. Lite mer arbetskraft ger sedlarna värde ;) plus att man trivs redan i kontoret så df kmr dt blir så att man kmr stanna här ;) nu fryser jag om fingrarna så cya! ^^

Ovido - Quiz & Flashcards