The True Truth

Alla inlägg under november 2012

Av Haylie Tn - 29 november 2012 09:43

Fyfan vad iskallt dt är idag! Fan dö av kylan snart så kallt. Min näsa o öron kan knäckas av just nu xD aya, srry att jag varit så fålig med blogg. Mina srnaste dagar har nt varit på topp så har nt haft orken. Men idag var dt lite annorlunda med att dt är extrema kylan som e här och jag får givetvis nt glömma mina kära läsare ^^ nu e jag på väg t jobbet så cyao n good luck to me! :)) hugs buddies <3

Av Haylie Tn - 28 november 2012 10:32

Extreame tired n headache! Makes me feel sleepy! And my body all heavy... Damn, what to do?

Av Haylie Tn - 26 november 2012 21:37

So full of bullshit!

So fucking MAD!!!

Headache!

Av Haylie Tn - 23 november 2012 20:22

Meeeeeee :))

Av Haylie Tn - 23 november 2012 20:18

Lite bilder ;)) blåa skor o jennys o svarta e mina :)) och en familje bild där vi alla äter glass i en sådan kall väder japp :)) men gott! ^^

Av Haylie Tn - 23 november 2012 16:20

Idah hade ont i magen så fick ta ledig från jobbet. Vilade hemma o åt mat sedan åkte t Väla för att handla lite saker. Tänkte i för sig leta efter byxor t mamma men dt blev i slut bara BH men missade att kolla på väskor. Men jag köpte ett par nya skor t mig sj o mamma köpte ett par skor som julklapp t min syster jenny. Jag köpte däremot en ny vinter jacka till henne. Den både fet snygg o bra. Både passande t våren, hösten o vintern i med dt är en två lagers jacka )) aya, lite bilder kmr senare så vi hörs ;)) cya!

Av Haylie Tn - 23 november 2012 10:47

Good mornin my friday readers <3Idah vakna jag med ett helsicke ont i magen, försökte dra mig t jobbet o hoppas man må bättre. Ibland släpper magont men sen kmr dt tbx, vagan e felet?!!!!!Pratade med chefen så är iaf på väg hem för att vila ut. Ouff, vilken dålig dt ha varit!End of words.Cya! Hugs<3

Av Haylie Tn - 23 november 2012 09:13

Right? :))

Ovido - Quiz & Flashcards