The True Truth

Alla inlägg under december 2012

Av Haylie Tn - 20 december 2012 00:59

Kärlek behövs inte sägas med ord, de finns i hjärtat <3

Av Haylie Tn - 18 december 2012 22:09

Don't tell me to change myself bcuz of ur insecurity n afraid about losing me to someone else... And... Don't tell me to change who I am n become someone else in your thoughts cuz the one you love aint me!

Bra tanke va? Kom på dt medan man satt på toa o baaaaajaaaaaa :)) hehe

Av Haylie Tn - 16 december 2012 09:56

Igåt fyllde min kära brorsons år så grattis igen 8 år Joakim. Därefter dela jag ut alla jul klappar jag hade köpt t barnen o mina syskon o brödrar :)) undra om jag får några jul klappar i år då? :( visst e man stor men man vill ändå ha lite jul klappar :)) hihi

Av Haylie Tn - 14 december 2012 21:46

Yeah, tjenare :)) just nu sitter jag på tåget på väg hem :)) jobb veckan har gått braed bättre självklarhet o positivitet! Hoppas detta håller i sig ett bra tag till :)) that's life, it goes up side down all the time, its just about time to accept n face it! :))

Av Haylie Tn - 14 december 2012 10:39

Shit vad tiden har gått fort, redan ett år sedan va? :)) saknar dt som fan! Missa dt totalt i år oxå, damn it!!! I miss u girls <3

Av Haylie Tn - 13 december 2012 22:03

The truth is the best way to living an honest life but the truth may also be the bad side cuz it hurts... But better knowing now n get hurt n forget n mayb getting some forgiveness than hurting later n lying n never being forgiven!

Even when we know, we still choose to lie n hide to hold onto the one we care about... Carrying too much lead us to mistakes n mistakes hurt the one we care about but the most of all, its ourself!

Thats y, think before u do something!

Av Haylie Tn - 12 december 2012 23:41

Jvl fitt flygbolag! Fan aldrig mer!!! Jvl skit!!! Vilket förjävligt o jobbigt 2012 år! Fan kan nt all denna skit året rulla förbi fortare! Så jvl arg!!!

Av Haylie Tn - 12 december 2012 21:53

Igår sög bög tåget. Idag är den i tid. Hoppas inget händer p vägen bara :)) vill ba hem t varmen o goda maten :)) hur mår mina kära läsare idag? Sj e jag kroppsmässigt trött men e sj pigg xD en från Bredband2 ringde för att se min upplevelse med bredbandet o ville sälja in hemtelefon xD men sj sa man att man kom från Tele2 så its no deal at all xD bredband har de fått mig som kund så dt räcker xD aya ska chilla nu så vi hörs buddies ;))

Ovido - Quiz & Flashcards